Idrottslyftet - hösten 2018

Inplanerade träningar inom ramen för idrottslyftet

Nedan träningar är inplanerade inom idrottslyftet. Målgrupp upp till 25 för det pris som anges och medlem i Öveds JFK. Anmälan till Christina Eghall på min christina.eghall@icloud.com och betalning till klubben.  Anmälan är bindande och eget ansvar för avbytare/byte av tider.

12/9 programträning i fruktträdgården 100 kr (här finns det plats för alla även över 25😊 men då till priset 200 kr) rid ditt program och få skriftlig /muntlig kritik samt rida om vissa delar. Domare Christina Eghall.

23/8 Hoppträning för Magdalena Regårdh , banbyggare och hopptränare i fruktträdgården 200 kr. (200 kr från idrottslyftet).

29/8 Terrängträning i Vinslöv Moa Kulle (begränsat antal platser) 250 kr (idrottslyftet tar banhyran på 200 kr)

2/9 Terrängträning i Hermanstorp för Anne Persson FM 200 kr. (300 kr från idrottslyftet).

5/9 Terrängträning Magnus Gällerdal på Gravaregården Revinge 400 kr (300 kr från idrottslyftet ). 5 platser/grupp  om platserna inte fylls så genomförs inte denna träning pga för hög tränlngsavgift.

Dressyrträning för extrerna tränare kommer ut under hösten